miercuri, 2 noiembrie 2011

Crema de fata


Dupa cum v-am spus m-a apucat nebunia cosmeticelor naturale ... si cum inca nu imi gasisem crema de fata ideala (am tenul mixt si vara orice crema imi face tenul sa transpire) asa ca m-am documentat, mi-am achizitionat ingredientele siiiiii mi-am facut o crema divina. E atat de fina si pielea devine atat de catifelata.
E drept ca pielea e putin uleioasa, dar nu e nimic ce nu se poate remedia prin tamponarea unui sevetel pe fata :P

Ingrediente:
2 linguri unt shea
2 linguri unt cacao
1 lingura ulei samburi de struguri
1 lingura ulei de masline
1 lingura ulei de orez
1 capsula vitamina E

Mod de preparare:
Unturile se topesc pe baie de aburi si se amesteca apoi cu restul de ingrediente. Se pune intr-un recipient care a fost dezinfectat in prealabil si dupa ce se mai raceste se baga la frigider pana se intareste.

Beneficii:
- conţinut ridicat de antioxidanţi ce conferă un puternic efect anti-îmbătrânire
- calmează, hidratează şi echilibrează pielea, combate ridurile şi alte semne de îmbătrânire
- stimulează sinteza de colagen, activează microcirculaţia
- hrăneşte ţesuturile cutanate
- penetrant, uşor absorbit de piele
- menţine ph-ul optim al pielii, conferindu-i un aspect mătăsos şi strălucitor
- conferă supleţe şi elasticitate pielii
- intensifică regenerarea şi întăreşte rezistenţa pielii
- anti-inflamator
- calmant, înlătură roşeaţa şi iritaţiile
- fortifică țesutul conjunctiv

Nu am adaugat si ceara de albine intrucat imi doream o crema mai fina, care sa se topeasca usor pe piele. Nu i-am adaugat nici uleiuri parfumate ca sa nu am batai de cap cu vreo posibila alergie.
Puteti imbunatati aceasta reteta dupa bunul plac sau puteti inventa alta in functie de nevoi.
Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...