marți, 22 noiembrie 2011

Dulapiorul cu cosmetice - partea I

Imi pare atat de rau ca nu apuc sa scriu pe blog atat de des cat mi-as dori, insa am un program haotic si noaptea cand ajung acasa abia mai apuc sa mai citesc una, alta pe blogurile urmarite ...

Intre-timp mi-am dat seama ca oricine urmareste blogul meu poate trage concluzia ca eu nu prea folosesc produse cosmetice intrucat nu prea m-am laudat cu achizitii pe blog.
Dar ce impresie gresita si-ar face. Sunt o devoratoare de cosmetice!!! Inca acum ma abtin de la a cumpara foarte multe chestii pentru ca am avut o perioada in care mi-au expirat foarte multe produse pe care le folosisem de foarte putine ori si m-am decis sa nu mai fac asemena risipa. Trebuie sa fim si putin eco, nu?

M-am decis ca azi sa va arat cateva din produsele pe care le folosesc pentru par (excluzand spuma, fixativul si ceara de par .. sunt si alea pe undeva), pentru corp si ultimele sticlute de parfum(acum o saptamana as fi avut muuuult mai multe .. fiecare cu cate un strop in ele ... insa le-am terminat ca ma enerva sa am atatea sticle in baie).



Produsele de par:
O sa incep de la stanga la dreapta...
- Masca de par cu placenta Kallos - eu o folosesc pe post de balsam de par inca din liceu (a se nota ca am terminat poli acum 2 ani deci o folosesc de ceva vreme). Imi place ca imi face parul foarte moale dar nu mi-l bleojdeste (am mai auzit fete plangandu-se), e numai buna pentru parul meu ondulat.
- Sampon antimatreata Yves Rocher - l-am folosit pentru aproape un an de zile dar mi s-a obisnuit scalpul cu el si matreata revenit. Oricum pentru un sampon atat de ieftin (9.90 in oferte) eu zic ca si-a facut treaba bine. Nu ma bag la detalii despre cum ramanea parul pentru ca placenta isi facea efectul asa ca as da doar cu presupusul.
- Ulei de par Kallos - acesta mi l-am luat anul trecut pentru protectie pentru cand imi intind parul. In rest il folosesc pentru varfuri si e ok.
- Sampon antimatreata Bioderma Node K - still testing ...
- Sampon antimatreata Nizoral - acesta este mai mult un medicament pentru par. Isi face treaba cat timp il folosesti.



Produse pentru corp:
- Bile efervescente pentru baie - homemade, the best!!!
- Crema de baie cu aroma de vanilie de la Boots - imi place la nebunie mirosul desi nu mi se pare ca face foarte multa spuma. Eu incerc sa-l folosesc pe post de spumant de baie.
- Gel de dus Tesori D'oriente - l-am cumparat numai pentru miros.
- Balsam de corp cu aroma de lavanda Baylis&Harding - are un miros foarte puternic de lavanda si imi place ca intra usor in piele.
- Lotiune de corp cu cocos Avon - inca un miros puternic ... si asta intra usor in piele,
- Gel de dus Floren girafa - mi s-a parut foarte haios. Nu l-am folosit pana acum si nici nu cred ca voi ajunge sa-l folosesc .. e mai mult de decor. Nu e funny?
- Gel de dus cu vanilie Yves Rocher - are un miros ... mai ceva ca cel de la Boots.
- Gel de dus cu aloe Yves Rocher - are un parfum placut si fresh, a fost perfect asta vara.
- Gel pentru bust Avon - nu este tocmai ce ma asteptam sa fie. Personal credeam ca va avea acelasi efect ca si crema anticelulitica de la ei: ai fermitate cat o folosesti ... in schimb aceasta crema lasa ca o pelicula gelatinoasa pe piele ... chiar ajungi sa ai un oarecare discomfort din acesta cauza ... ca sa nu mai spun ca daca transpiri se branzeste pelicula respectiva. Sincer, nu as mai achizitiona-o.
- Ser pentru zone rebele Yves Rocher - cumparata cu revista. Este un gel veeerde care intra foarte repede in piele. Nu am observat vreun rezultat insa :(
- Ulei de plaja Elmiplant - imi place foarte mult cum miroase si o mai folosesc si pe post de ulei de corp, ocazional. Are o textura placuta.

Sa stiti ca aici m-ati prins cam in pana de geluri de dus. In vara a fost o nebunie la mine in baie cu rezervele de geluri de dus ... aveam foarte multe de la Yves Rocher ca miros frumos si nu imi usuca pielea. Oricum mai am ceva creme de corp pe care nu prea le folosesc ... asa ca nu le-am mai inclus.
Era sa uit, la capitolul creme de corp preferatele mele sunt cele parfumate de la Oriflame. Sunt divine!!!! .. se topesc la proriu pe piele si intra fooooooarte usor in piele. Vi le recomand.



Parfumuri:
Nu cred ca le mai trebuie introduceri. Acestea sunt ultimele parfumuri pe care le mai am asa ca numa' bine imi refac stocul de sarbatori.
In general imi plac parfumurile dulci. Pe langa acestea imi mai plac: So Elixir si Comme Une Evidence de la Yves Rocher, Womanity de la Thierry Mugler, Beauty de la Calvin Klein ... and the list can go on.

Cam atat cu produsele mele de ingrijire. Pe viitor o sa va prezint si colectia de farduri si produse pentru fata.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...