miercuri, 9 noiembrie 2011

Review DeoDry (The Body Shop)



In weekend Camelcutza posta pe facebook ca si-a achizitionat un deo fara aluminiu de la The Body Shop.
Curioasa din fire, si cu deodorantul pe sfarsite, am intrat si eu in magazin sa vad minunea cu ochii mei si primul lucru pe care l-am vazut a fost refill-ul pentru deo-roll care mai era si la promotie. Cum aveam deja recipient mi-am zis ca e mai avantajos sa-l iau asa (refill-ul la promotie a fost 15 ron fata de 27 cat era roll-ul la pret intreg) oricum nu stiam ce efecte va avea.

Descrierea produsului:
Deodorant roll-on din minerale vulcanice care absorb umiditatea si uleiuri esentiale antibacteriene, fara saruri de aluminiu si parabeni. Ofera o protectie de pana la 24 de ore. Nu lasa urme albe. Pentru toate tipurile de piele.

Ce mi-a placut:
-NU are aluminiu
-are un miros placut
-intra destul de repede in piele

Ce nu mi-a placut:
-cel mai mult ma deranjeaza alcoolul pe care il contine ... l-am folosit dupa epilat si nu am avut chiar cea mai placuta senzatie ...
-nu persista foarte mult (eu l-am folosit de doua ori pe zi dar depun munca de birou asa ca nu stiu cum ar face fata unei persoane cu activitate fizica intensa)

In opinia mea nu e cu nimic mai bun decat oricare alt deo-roll din comert cu privire la protectia impotriva transpiratiei, singurul beneficiu fiind lipsa aluminiului.
Personal l-as mai cumpara doar in circumstante similare, adica la promotie, desi as fii mai interesata sa experimentez si sa imi fac eu unul ... atatea retete se gasec pe net!!!
O sa va scriu niste retete in posturile viitoare.
Pupici!

UPDATE:
Dupa o saptamana de utilizarem-am convins ca nu se potriveste cu pielea mea. Dupa 8 ore de munca de birou hainele mele miroseau ingrozitor a transpiratie. Cu siguranta nu il voi mai cumpara :(

2 comentarii:

  1. Buna,

    Daca nu l-ai aruncat poti sa-i mai dai o sansa. Nu pot sa-ti explic exact fenomenul, la mine si la multe prietene, odata cu trecerea la deodorante naturale, dupa vreo trei-patru zile a inceput exact fenomenul asta, cu transpiratie foarte urat mirositoare. Cred ca de-abia dupa zilele astea se duce cu adevarat efectul antiperspirantelor iar porii erup.
    Dupa inca maxim o saptamana transpiratia se regleaza. Eu zic ca merita sa incerci...

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Cristina,
    Il voi mai incerca in concediul ca voi avea timp sa ma dau mai des ... sincer mi-e cam rusine sa ma mai duc asa la lucru si nu vreau sa-mi asum vreun riscpana se regleaza porii :)
    Oricum, multumesc de sfat :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...