luni, 28 noiembrie 2011

Rasfat capilar de weekend

In weekend am fost la salonul American Beauty pentru un "all inclusive" pentru par (adica spalat, tratament, tuns si coafat).
Nu prea sunt tipul de persoana care sa frecventeze coaforul intrucat imi place si mie sa ma joc cu foarfeca prin par :D dar am gasit pe zumzi.ro o oferta de nerefuzat: spalat, tratament, tuns si coafat cu doar 19 ron (redus de la 60 ron). Sincer nici pretul integral nu mi se pare o avere, dat fiind faptul ca acum un an am platit tot atat pentru un tuns si intins cu placa ...



Oricum, mi-am achizitionat cuponul si mi-am facut rezervare. Cel mai greu a fost sa gasesc salonul pentru ca pe cupon este o mica harta si nu era marcat locul chiar exact unde trebuie .. m-am cam invartit pe acolo pana am gasit locatia (si nu eram singura in cautarea salonului ;)) ).
Am ajuns la ei si am aflat ca pe langa serviciile de coafura mai au si cosmetica, manichiura, pedichiura, solar ... cred ca si masaj (sper sa nu ma insel). Oricum e cochet locul.

Am ajuns pe mainile unui baiat care mi-a tratat parul cu multa atentie. Sincer ma asteptam sa ma fusereasca doar ca sa scape mai repede de mine insa a fost foarte atent. O ora a durat toata operatiunea si eu am vrut doar sa imi taie din varfuri ... nu am avut o tunsura foarte complicata.
Mi-a placut ca:
-mi-a spalat parul cu mare grija
-ca a verificat si reverificat lungimea si forma parului ca sa nu fiu ciuntita
-ca dupa ce m-a tuns m-a intrebat cum vreau sa imi ususce parul (intins sau ondulat), lucru pe care altii il omit si fac dupa cum le cade lor mai bine.

De asemenea am ramas uimita cand am vazut cum manuia baiatul acesta peria de par si uscatorul .... jongla cu suvitele de par de pe foehn pe perie de nu-i adevarat ... asta e un skill pe care trebuie sa mi-l insusesc si eu :D.
Per total mi-a placut felul in care am fost tratata si in mod cert voi reveni la un "all inclusive".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...