sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Miereeeeee ....



Azi am prins targul produselor traditionale la Iulius Mall. Era plin de bunatati: produse apicole, branzeturi care mai de care, dulciuri, cosmetice naturale, mezeluri si paine.
Eu cum sunt o mare devoratoare de miere m-am plimbat pe la toate tarabele apicole in cautare de miere de floarea soarelui cristilizata (de cand am incercat acest tip de miere nu mi-a mai placut cea poliflora). Cum batranelul de la care am luat ultima data nu era printre participanti, am ajuns la un stand cu fel si fel de borcanase cu miere cu diverse bunatati.

Mi-a placut tare mult ca femeia care era la stand mi-a dat sa gust din diversele sortimente de miere .. ce de bunatati.
Intr-un final mi-am ales miere de floare soarelui cu scortisoara (sunt in stare sa renunt la ciocolata pentru mierea asta ... e atat de buna!!!) si miere de rapita pentru mama. A auzit de ea de la mine si m-a rugat sa-i iau si ei sa guste. Batranelul de la care am luat ultima data miere imi spusese ca mierea de rapita este cat de cat buna si pentru diabetici pentru ca nu este atat de dulce, dar dupa ce am gustat-o azi eu zic ca nu e o mare diferenta intre ea si mierea de floarea soarelui, de exemplu, la cat este de dulce ... sa nu credeti ca este gretos de dulce ... este doar perfecta :)

Firma de la care mi-am luat mierea se numeste Apiluk si au magazin online aici.
De acolo va dau informatii despre cele 2 tipuri de miere pe care le-am cumparat:

Miere cu scortisoara
"Consumul regulat de miere si scortisoara imbunatateste circulatia sanguina, intareste ritmul cardiac, reduce nivelul colesterolului “rau“, intareste sistemul imunitar si il protejeaza impotriva bacteriilor si atacurilor virale. Pe timp de raceala face bine la tuse si curata sinusurile. Pentru cei cu probleme de stomac si indigestie, o lingurita de miere cu scortisoara luata inainte de masa ii scapa de aciditate, accelereaza procesul de digestie, indeparteaza senzatia de balonare si reduce intensitatea durerilor de stomac. Gargara cu miere si scortisoara amestecata cu apa fierbinte indeparteaza respiratia urat mirositoare, iar daca beti un astfel de amestec in fiecare dimineata pe stomacul gol veti putea scapa de excesul de kilograme. Are si efecte revigorante in caz de oboseala, stari de epuizare si somnolenta. Extern poate fi folosit cu succes impotriva durerilor de dinti, artritei si in caz de acnee."

Mierea de rapita
"Este recomandata in afectiuni ale rinichilor, afectiunile aparatului respirator si este un pansament foarte bun pentru stomac."
Pupici

5 comentarii:

  1. eu am incercat mierea de fructe de padure cu scortisoara. Am pe cineva care mi-a adus scortisoara pura din India, de foarte buna calitate si o aroma de milioane, iar mierea am comandat-o pe http://www.mierenatura.eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. merci de pont, veronica :) miere de fructe de padurre inca nu am incercat.

    tanti de la targ mi-a spus ca ei nu folosesc scortisoara din comert ci au ei scortisoara pe care o macina si o folosesc ... oricum are o aroma puternica:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum imi dau seama ca tu s-ar putea sa vorbesti despre targul din Iulius Mall din Timisoara. Sau nu din Timisoara? :)
    Scuze daca te incurc dar eu asteptam un targ asemanator in Timisoara si nu-mi vine sa cred ca l-am pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Sakura, chiar la targul din Timisoara ma refer. Imi pare rau ca l-ai pierdut >:D<

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...