miercuri, 30 noiembrie 2011

Review Planet Spa Japanese Sake and Rice smoothing face mask de la Avon



Zilele trecute am primit un pliculet cu o masca de fata Planet Spa de la Avon. Cum mie imi plac foarte mult mastile de fata am si folosit-o in aceeasi zi.

Este o masca peel off, desi la prima vedere eu am crezut ca e in genul celor cu argila pe care le lasi sa se usuce dupa care le indepartezi cu apa calduta.
Are o textura foarte ciudata, m-am simtit de parca mi-as fi pus vopsea de ulei pe fata .. asa cauciucata ... si se indeparteaza foarte greu cu apa si sapun (trebuie sa freci bine mainile).
Dar are un miros placut si dupa ce se ususca este usor de indepartat si tenul ramane curat si mat (eu am un ten mixt si mi-a placut foarte mult ca mi-a disparut luciul).



Plusuri:
- este o masca peel-off potrivita pentru tenul mixt sau gras pentru ca inlatura excesul de sebum si lasa pielea curata (sa nu va asteptati sa va scoata si punctele negre, totusi)
- are un miros placut

Minusuri:
- are o textura ciudata de cauciuc care nu te duce cu gandul la ceva natural
- se indeparteaza foarte greu de pe maini cat timp e umeda

Per total nu stiu daca as mai cumpara-o ... poate la o super promotie pentru ca in cazul meu isi face efectul ... desi daca stau sa ma gandesc la ingrediente cred ca mai bine zic pas ...

Voua cum vi se pare?
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...