joi, 27 octombrie 2011

Balsam de buze homemade :)



Dupa cum am spus ieri am sa incep sa impartasesc retete de cosmetice hand made incercare de mine.
Incepem cu acel strugurel de cioco, aromat si cremos.
Pentru el am folosit 1 lingura unt de cacao (eu am avut doar rafinat), o lingura de ceara de albine naturala, 1 lingura de ulei de masline, 1 lingura de cacao pudra, o capsula de vitamina E si putin zahar vanilat cu bourbon pentru a imbunatati aroma.
Untul si ceara se topesc pe baie de aburi, iar dupa ce sunt in stare lichida se incorporeaza restul de ingrediente. Se mai amesteca putin pana devine putin mai cremoasa si apoi se introduce in recipient.
Eu am folosit cutiuta de la un fost balsam de buze pe care am sterilizat-o in prealabil.
Ingredientele necesare le puteti gasi fie pe breslo (eu de acolo am cumparat majoritatea ingredientelor, au fetele de toate :P), fie de pe www.elemental.ro (au si un blog foooarte generos, cu tot felul de retete).
Have fun ;)

2 comentarii:

  1. Arata delicios! Multumim pt retete. Uite aici niste recipiente si ceva ingrediente mai ieftine decat gasesti la elemental.
    http://komfortbebe.blogspot.com/2012/02/recipiente-pentru-cosmetice-handmade.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit si eu recipiente de calitate foarte buna pe www.recipiente.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...