miercuri, 9 mai 2012

Uleiuri de plaja

Buna dragilor,

Ce mai faceti? Eu cred ca incep sa o iau asa, incet, pe ulei mai ales daca mai dau peste reviste cu articole despre ingredientele nocive din produsele cosmetice ... ultimul l-am gasit in seara aceasta in "sanatatea de azi" si parca imi vine sa arunc mare parte din cosmeticele pe care le am ...


Si din nevoia unui ulei de plaja cu factor de protectie, vacanta deja bate la poarta, dar si din obsesia cumpararii unui ulei cat mai natural (sau crema) va cer sfaturi sau sugestii despre asemenea produse.

Pana acum am gasit:
* Crema de plaja de la LUSH - e cea mai naturala
*Lotiune de plaja FARMEC - nu sunt specificate ingredientele
*Ulei de plaja COSMETIC PLANT

Deci?

Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...