luni, 21 mai 2012

Magazinul miracolul plantelor

Buna dragelor,

In acest weekend am ajuns pentru prima data la magazinul Miracolul plantelor, defapt am mai trecut pe langa el dar nu am intrat pana acum. Este un magazin cu produse si suplimente naturiste si alimente bio.


Am fost surprinsa cat de mare este (de la exterior nu parea atat de mare) si cat de multe produse au. Este primul magazin in care am vazut si produse Mayam.
Magazinul este in asa fel organizat incat de la intrare clientul trebuie sa treaca pe la toate raioanele ca sa ajunga la casa, imi place tare mult lucrul asta.
De asemenea mi s-a parut ca au preturi foarte bune, de exemplu am achizitionat un deo stick produs de Manicos (din aceeasi gama cu cel despre care v-am spus aici) cu 10 Ron, iar data trecuta l-am achizitionat cu 14 Ron de la un alt magazin naturist.
Au si program de fidelizare pentru clienti astfel ca pe baza unui card de fidelitate clientii au reducere 7% la cumparaturile facute.
De asemenea pentru cumparaturi de un anumit barem clientii mai pot primii un produs cadou. In aceasta luna pentru minim 50 Ron cheltuiti se primea cadou cate o crema Revicel.

Eu am cumparat:
- un sapun detoaleta cu cafea de la ORTOS
- un deo stick pentru barbati de la MANICOS
- un ulei esential de lemongrass de la SOLARIS PLANT
- un borcanel cu cafea de cereale si cicoare de la SOLARIS PLANT
- un ulei de plaja de la COSMETIC PLANT
- niste batoane cu cereale

M-am cam chinuit sa ajung la suma de 50 Ron dar am reusit si am primit cadou crema Revicel. Sunt curiasa ce rezultate va avea ca stiu ca a fost o nebunie totala cu ea cand a fost oferita la testat pe Trender.ro. Totusi am fost dezamagita sa vad ca are parabeni.

Va recomand cu caldura sa dati o fuga pana magazinul acesta :)
Va puapcesc!
O seara placuta!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...