vineri, 4 mai 2012

Gradina mea secreta ...

Buna dragilor,

Oriflame organizeaza un concurs care are ca premiu noul parfum de la Oriflame Lovely Garden (unul pentru castigator si unul pentru a fi oferit ca giveaway).


Si cum imi doresc atat parfumul pentru mine cat si pe cel cu ajutorul caruia as face pe careva dintre voi fericita o sa va povestesc despre gradina mea secreta ...


Cum am stat 3 luni in Budapesta (si m-am indragostit de orasul acesta) gradina mea secreta este acolo, mai exact pe insula Margareta.
Este o insula protejata de gazele nocive ale masinilor, singurele automobile care au voie acolo sunt autobuzele si masinile de aprovizionare.
Nu stiu daca ati mai fost pe acolo sau daca ati vazut poze dar mie imi pare a fi un loc feeric...
Dupa ce cobori de pe pod trebuie sa treci de o perdea de mesteceni pentru a ajunge intr-un luminis mare, o oaza de verdeata chiar aproape de inima orasului. Aici oamenii vin la picnic sau la jocuri in aer liber, vin sa se destinda, sa uite de probleme si sa se bucure de natura fara insa a o distruge.
O data ce ai trecut de luminis dai peste o fanatana arteziana care te vrajeste cu jocurile stropilor de apa care par sa danseze pe muzica clasica ce rasuna din boxele discret ascunse pe copacii dimprejur... incet, incet te aproprii de gradina botanica cu balta-i plina de pestisori aurii care se confunda cu razele jucause ale soarelui ce se oglindesc in apa clara. Printre pietre mai vezi si care o broscuta testoasa care iese la soare sa se incalzeasca. Dar decorul nu ar fi complet daca nu ai vedea si ratustele salbatice balacindu-se in apa sau cersind mancare de la vizitatori.
O carare laturalnica insa te va ghida catre un alt loc minunat de pe aceasta insula si anume gradina cu flori ... drumul este ocrotit de mesteceni batrani iar gradina este acunsa bine de tufe mari si dese ... dar odata ajuns acolo vei descoperi un peisaj multicolor cu flori de tot-felul, cu miresme care mai de care ... de jur imprejur sunt amplasate bancute care sunt ferite de lumina soarelui de ghirlande de trandafiri parfumati. O data ce ai ajuns aici nu vei mai dori sa pleci pentru ca te vei simti ca si Alice in tara minunilor cu atatea frumuseti ... ca sa nu mai mentionez ca exista si o mica gradina rezervatie unde poti admira animalutele in mediul lor natural...
Pentru mine aceasta insula reprezinta o oaza de relaxare pe care nu am mai vizitat-o de cativa ani si care imi lipseste nespus ...
Sper ca ati descoperit si voi vreun loc asemanator ...

Va pup,

2 comentarii:

  1. orifleme are produse bune de calitate la preturi accesibile . frumos concursul .

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii Claudia ca si mie imi plac foarte mult produsele oriflame, in special cremele de corp parfumate ... sunt atat de usoare si intra atat de usor in piele :x

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...