luni, 14 mai 2012

Review fond de ten hidratant EcoBeauty by Oriflame

Buna dragelor,

Azi va voi prezenta noul meu fond de ten hidratant EcoBeauty de la Oriflame pe care l-am castigat inainte de Pasti la un concurs organizat pe blogul Andreei Stan. Tin sa mai multumesc inca o data atat Andreei cat si reprezentantilor Oriflame pentru aceasta oportunitate.

Produsul l-am primit dupa sarbatorile de Pasti si de atunci il folosesc cu placere :) Eu mi-am ales nuanta Light Ivory si l-am nimerit la fix :D


EcoBeauty este o noua gama scoasa de compania Oriflame ale carei produse :
* Contin minimum 95% ingrediente din natura, provenind din surse regenerabile, administrate in mod responsabil.
* Nu contin substante de origine animala, parabeni, silicon, uleiuri minerale si parfumuri sintetice.
* Ingredientele provin din surse gestionate responsabil, contribuind la dezvoltarea nivelului de trai in societatile de unde acestea provin
* Ambalaj ecologic, 100% reciclabil.
* Toata hartia provine din paduri gestionate responsabil.


Mie-mi place tare mult, trebuie sa recunosc.
Are un parfum de frunze verzi, de plante, dar care nu este foarte puternic. Este foarte cremos ceea ce-l face putin mai greu de intins daca folosesti inainte crema de fata mai grasa, dar fara crema se intinde relativ usor. Are o putere de acoperire medie spre mare (undeva la 70% - 75%) si e placut ca nu iti lasa aspectul acela de masca.
Fiind hidratant nu scoate in evidenta defectele si prin aspectul putin lucios pe care il lasa lumineaza fata.
Imi mai place ca recipientul este prevazut cu pompita asa ca nu vei consuma foarte mult produs la aplicare, iese exact cat iti trebuie. Si recipientul oricum este dragut :)

Ce nu imi place este ca nu are nici un fel de protectie solara si cred ca acesta este un aspect important. Defapt nici unul dintre produsele aparute pana acum din aceasta gama nu au protectie solara :(

INGREDIENTE: AQUA, PROPANEDIOL DICAPRYLATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, OCTYLDODECANOL, C14-22 ALCOHOLS, GLYCERIN, MYRISTYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, BENZYL ALCOHOL, C12-20 ALKYL, GLUCOSIDE, HAMAMELIS VIRGINIANA WATER, MYRISTYL GLUCOSIDE, SILICA, XANTHAN GUM, PARFUM, POTASSIUM SORBATE, DEHYDROACETIC ACID, CITRIC ACID, CITRONELLOL, GERANIOL, AMYL CINNAMAL, EUGENOL +/-: CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891

Mai sus puteti sa va delectati si cu lista de ingrediente.

Eu am incercat sa va fac un swatch dar nu a prea mi-a reusit :( o sa mai incerc totusi :D


Voi ati incercat acest fond de ten sau ati fi tentate?

Va pup!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...