luni, 1 aprilie 2013

Samponul impotriva matretii Apimond

Hello,

In primul rand doresc un Paste fericit tuturor celor ce l-au sarbatorit in weekendul ce a trecut. Sper ca ati avut un iepuras generos :)


Saptamana trecuta mi-am cumparat samponul antimatreata de Apimond pentru ca este un sampon natural iar lista de ingrediente este atractiva. 

INGREDIENTS INCI EU (US): Aqua (Water),Lauryl Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Decyl Glucoside, Glycerine*,  Aceto (Apple Cider Vinegar*), Cocamidopropyl Betaine, Propolis Cera (Bee Propolis)*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Olea Europea (Olive) Leaf Extract, Maltodextrin, Silica, Sorbic Acid, Menthol*, Eucalyptus Globulus Leaf Oil* * Provine din Agricultura Ecologică
Descrierea:
Formulă nouă realizată pe baza combinării de ingrediente active naturale și biologice cu efecte remarcabile împotriva mătreţii.Aceste elemente combină eficacitatea extractelor de propolis şi frunze de măslin.Microorganismele specifice mătreţei nu dezvoltă în timp rezistenţă la acţiunea acestui şampon.


Eu l-am folosit pana acum o singura data si mi-a placut foarte mult.


Samponul are o consistenta mai apoasa decat sampoanele din comert dar face, zic eu, spuma destula. De asemenea are si un miros placut.
L-am folosit cu putin ulei de cocos pe post de balsam pentru varfuri iar parul meu a ramas curat si foarte "bogat". Nu am mai avut nevoie de masca de par cu placenta de la Kalos si nu am avut probleme cu parul care mi se incurca foarte repede.
Acum sa vedem ce efect va avea si impotriva matretii cu care eu ma lupt de ani de zile.
O sa revin cu impresii dupa o luna de folosinta.



Voi ati folosit acest sampon sau alte sampoane apimond?
Daca va tenteaza il gasiti pe http://magazin.daciccool.ro/ iar daca sunteti din Timisoara va recomand sa il luati de la Miracolul Plantelor pentru ca daca aveti card veti putea achizitiona samponul la un pret mai bun chiar decat in magazinele on-line.

UPDATE:

Dupa aproape 4 saptamani de folosire trebuie sa va marturisesc cu mare tristete ca matreata mi-a reaparut, in cantitati mici ce-i drept. O sa continui sa-l folosesc ca sanpon degresant dar va trebui sa reintroduc si tratamentul de la Ducray.
Imi pare atat de rau, dar scalpul meu nu mai reactioneaza la nimic altceva decat tratamentul de la Ducray ... am devenit dependenta de el :(
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...