marți, 19 martie 2013

A doua comanda iherb

Hello people,
Azi mi-am primit a doua comanda iherb, la 11 zile dupa plasarea ei.
Am facut comanda impreuna cu o colega de lucru, dar va voi arata doar ce am comandat eu, nu sunt multe.


1. Lapte praf degresat Now foods
De cand ne-am apucat de dieta Dukan am cautat disperata dupa lapte praf degresat, dar cum pe cafemagia.ro transportul este mai scump decat o punga de 500 g de lapte praf m-am decis sa imi cumpar de pe iherb. A costat $5.39.





2. Unt de cocos pentru par si corp
Am mai avut unt/ulei de cocos si sunt tare multumita de el. Singura mea problema este ca e dezodorizat iar eu ma asteptam sa miroasa a cocos :( Data viitoare voi fi mai atenta. Pretul lui a $3.41.

3. Taitei shirataki
Acesta este un alt produs Dukan-friendly. Acesti taitei sunt facuti din radacinile unei plante si au un continut scazut de calorii. Inca nu am apucat sa ii desfac si sa ii folosesc, dar cantitatea mie mi se pare foarte mica, tinand cont ca pe site-uri din Romania o punguta costa 17.5 RON si abia ajunge de o portie pentru o persoana. Eu am dat pe ei $2.38.

De la freebies mi-am ales pastilutele naturiste pentru crampe menstruale Ycramp (nu prea aveam ce altceva alege :( ) si am mai primit un stergator pentru ochelari personalizat iherb si o acadea pe care i-am dat-o colegei mele.

Voi ce bunatati v-ati mai cumparat?

Daca sunteti la prima comanda pe www.iherb.com puteti folosi codul ECU596  si veti beneficia de un discount de pana la 10$.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...