vineri, 26 aprilie 2013

Deo roll-on antiperspirant, cu musetel si rozmarin BIO Krauter

Hello :)
In sfarsit s-a incalzit afara si am putut trece la garderoba de vara. Dar o data cu incalzirea reapare problema transpiratiei excesive.
Cum de aproape un an de zile nu am mai folosit deodorant cu aluminiu pentru ultima data mi-a provocat o iritatie de toti banii, si cum stickul pe care il folosesc vara nu este chiar cel mai performant, am decis sa mai incerc si altceva.
Asa am dat peste deo-roll-ul cu musetel si rozmarin de la Krauter (life-care).


Ce spune vanzatorul:

Nu contine particule de aluminiu

Nu contine coloranti artificiali

Calmeaza pielea dupa epilare

Parfum placut si proaspat

Efect antiseptic


Ingrediente:
Aqua, Alcohol Denat., Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Triethyl Citrate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Mentha Piperita Leaf Extract*, Rosmarinus Officinalis Extract*, Disodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool, Citral. *ingredients from biologically controlled environments.

Eu deja il folosesc de 4 zile si mi se pare destul de bun, desi trebuie sa recunosc ca nu prea aveam mari asteptari dat fiind faptul ca el este lichid.
Imi place ca lasa un miros de plante care persista cam toata ziua si este usor de aplicat, intrand destul de repede in piele.
Singura mea problema este ca se consuma repede, in aceste zile am consumat un sfert din el ... poate am si eu o problema si exagerez cu aplicatul, fiind stresata de ideea ca niciodata nu e destul deodorant :P
O sa incerc sa il folosesc mai cu masura si sper sa fie la fel de eficient si in zilele toride de vara.

Pana acum mi se pare cel mai bun deodorant fara aluminiu pe care l-am folosit pana acum si il recomand cu caldura.
Il gasiti pe aici.
Voi l-ati incercat?

Va pup,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...