miercuri, 26 octombrie 2011

It's been a while ...


Au trecut anotimpuri de cand nu am mai scris pe blog ... din pacate:(
Defapt la incveput am fost ocupata cu mutatul in casa noua, aranjari ... apoi a venit concediul .. pe urma lenea si lipsa unui motiv intemeiat au luat locul lipsei de timp si asa aproape a trecut anul ...
Dar e timpul sa mai scriu si eu cate ceva :)

De ceva vreme m-am dat pe cosmetice handmade, unele facute cu manutele mele din ingrediente unul si unul :D m-am chinuit ceva, ce-i drept, si nu ies chiar din prima, dar merita :)

Pana acum mi-a iesit un balsam de buze delicios, de ciocolata, pe care imi vine sa il pap de fiecare data cand il folosesc si o crema de fata extraordinara, mai ales pentru sezonul rece.
In imagine apare balsamul meu de buze ... iar bombonelele de langa nu sunt rafaello sau ceva comestibil ... sunt bombe de baie :)

Voi reveni cu retele pentru toata lumea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...