vineri, 18 iunie 2010

24 hours of fun



Ieri, dupa o interminabila zi la birou am mers la banchet impreuna cu sotiorul meu drag. Am intaziat o ora, ce-i drept, dar nu am pierdut nimic interesant (eventual sosirea profesorilor care "la si 5" erau acolo.
Am tinut banchetul intr-un loc superb (inca o data felicitari organizatorilor!), un loc feeric la cativa km de oras (Valery 3).



Din afara nu-ti dai seama exact cum arata dar cand intri ramai cu gura cascata ... la parter e sala de festivitati ... o sala in care incap usor 250 de persoane, iar la etaj e toaleta si cred ca sunt cele cateva camere pe care le au de inchiriat.
Mi-a placut foarte mult ca stilul salii era prezent peste tot, iclusiv in toalete (si ce mai toalete ... toata lumea s-a pozat in ele :)) ).
Daca mi-as fi facut nunta la Timisoara mi-ar fi placut sa o fac acolo ... si mancarea a fost buna insa cam putina comparativ cu pretul meniului.
Singura problema au reprezentat-o paharele foarte fragile pe care cei de acolo le estimau la 30 lei/buc pentru niste pahare subrede din sticla.
Si decorul meselor a fost frumos, ca sa nu mai vorbim de masa cu fructe care arata extraordinar!



Am stat vreo 8 ore la banchet si nu am dansat prea mult ca eram obositi de la lucru, dar ne-am simtit bine! Am ras cu colegii de masa cat pentru un an intreg, am analizat mancarurile, am analizat colegii/colegele, am asteptat tortul ... ce mai, am facut tot ce se face la un asemenea eveniment (cu exceptia bautului de alcool pe care l-am lasat deoparte ... personal m-am luptat cu un pahar de vin demisec toata noapte!).



Dupa cateva ore de somn bun, azi aveam "intalnire" cu fetele pentru a merge la cinema la Sex and the City 2. Am ajuns cam in intarziere pentru a mai ridica rezervari insa fiind foarte putini am putut sa ne alegem locurile rezervate. Initial trebuia sa fim 3 dar pana la urma am fost doar 2.
Trebuie sa recunosc ca mi-a placut filmul, un film pentru fete ce-i drept.
A durat 2 ore jumate insa mi s-a parut destul de "fuserit". Actiunea nu te-a mai tinut in suspans ... era grabita ...
In schimb iti ofera multe raspunsuri pentru temerile pe care le pot avea femeile cu privire la rolul de nevasta sau de mama.
Cea mai tare faza a fost cand au inceput fetele sa cante "I'm a woman". In rest multe lucruri despre traditiile musulmane si despre frumusetile de la Abu Dabi ... loc in care nu as vrea sa merg!



Si ca tot vorbim de chestii de fete azi am descoperit si o firma de cosmetice PENALA! Se numeste Metropolitan. Nu stiu cat de bune le sunt cosmeticele dar dupa ce am vazut ca au parfumuri cu nume gen: Versaci, Aqua G10, D&C, Cavala ... nu prea ma tenteaza sa apelez la cosmeticele lor. E ca si cum ai lua haine chinezesti Adiads ... Nu inspira deloc incredere cu asemenea nume ... macar de ar spune ca seamana cu parfumul respectiv cum sunt cele de la FM care au mirosurile parfumurilor scumpe (cel putin ei asa pretind) insa pe fiecare sticluta scrie FM si codul ...

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...