luni, 5 iulie 2010

. (ing) si de la capat

Gata, in sfarsit am terminat si eu cu facultatea!!! Acum sunt DOAMNA INGINER (nu tocmai cum planuisem ... caci eu ma vedeam DOMNISOARA INGINER, dar nu ma plang caci am chiar mai mult decat planificasem!!!).



Acum prioritatile s-au schimbat: am trecut la program de 8 ore, am o casa si un barbat de "intretinut" si o rochie de cautat. Dintre toate sinurul lucru mai special este cautarea rochiei, ca restu' vin de la sine.



De astazi, oficial, sunt in cautarea rochiei si a accesoriilor!!!
Am deja planificat sfarsitul de saptamana!!! Am vreo 6 magazine de colindat. Deja mi-am format si o idee despre cum as vrea-o insa nu stiu daca voi gasi chiar pe placul meu ...
Sper!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...