luni, 14 iunie 2010

dor de vacanta ...

Mai inca putin si termin cu tot ceea ce tine de scoala insa caldura de afara ma duce cu gandul la vacanta si imi taie orice chef as ami avea ramas in mine pentru a-mi termina lucrarea. Asa imi vine sa le las balta, sa le aman pentru mai incolo, dar acum nu se mai poate! Gata! Inca putin si ma scap.
Dupa o sa am toata vara la dispozitie pentru a face toate lucrurile pe care nu le-am facut din "lipsa de timp". Vreau din nou la mare (ca e a noastra sau nu ... de preferat nu!) sau macar la Balaton ... sa am o saptamana de vegetat pe malul apei la soare si sa nu ma gandesc ca maine merg la lucru sau mai am treburi neterminate acasa.
Vreau sa am timp sa ies cu fetele la cafea sau la suc, sa mergem la bazin, la strand (la Aquapark in Szeged) sau la "balta" doar sa nu mai stau in casa ca o sa inebunesc.
Vreau sa am timp de cascat gura prin oras (fara iubitul meu pentru ca lui nu-i place ;)) ) si de mers la fetele din Dacia care ma asteapta de cateva luni bune ca sa le dau invitatiile.
Vreau ... dar mai am de muncit putin si ajung si acolo...
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...