vineri, 19 martie 2010

A venit primavara!!!!



In sfarsit e cald si frumos afara!!! De cat timp asteptam lucrul asta!
Gata cu frigul, cu vremea urata ... singurul lucru rau e ca au aparut si tantarii o data cu vremea frumoasa.



In rest, aseara am fost la San Marzano din Iulius Mall (San Marzano Gold) si am ramas placut impresionata! Este foarte diferit de cel din complex care mie mi se pare foarte inghesuit... cel din mall este aerisit si trebuie sa recunosc ca este mai select.
Si cum ne-am dus joi seara am participat la karaoke :) dar era acolo o masa "a talentatiolor". Vreau sa spun ca asa frumos cantau oamenii aia!!! Si localul are o acustica buna, spre deosebire de San Marzano din complex acolo chiar te auzi nu trebuie sa tipi in microfon pentru a se auzi in boxe, lucru care este de apreciat.
A fost chiar o seara placuta!

Va las sa va bucurati de primavara!
Pa! Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...