duminică, 7 martie 2010

Untitled



Inca un weekend a trecut, intr-o maniera mai putin productiva .. ce sa-i fac, imi lipseste cheful cu desavarsire (pentru invatat si lucrat la licenta) ... prefer sa-mi fac de lucru cu alte cele (chiar m-am apucat ieri de curatenia de primavara si am terminat-o:> ) ...
Intre timp, trebuie sa ma intalnesc cu o biata fata care asteapta dupa mine de cateva zile bune pentru a lua o felicitare pentru mama cu ocazia zilei de 8 martie ( o primeste cu intarziere, dar asta e ... i-o dau personal cand merg acasa!). Sunt chiar foarte frumoase felicitarile facute de ea si bani stransi sunt pentru ceva misiune din vara (mai multe informatii gasiti pe blogul ei, aici).




Azi m-am apucat de sapat si prin dvd-uri cu poze (am avut probleme cu HDD-ul laptopului acum un an asa ca am transferat toate pozele de pe disc) dupa niste fotografii cu mama si cu sora-sa (m-a inebunit ca ii trebuie poze pentru Facebook, noua ei pasiune) si am dat peste poze de prin camin, din "tinerete" ... poza de mai sus de exemplu repezinta o mazagalitura de-a mea pe care o aveam lipita deasupra "biroului". Se purtau la noi in camera. Tin minte ca aveam si o floare din servetel dar pe care, spre rusinea mea, nu mai tin minte de la cine am primit-o ... si inca un desen cu o floare de la draga mea colega de camera, facuta in pix si scris, cu sagetele, ce culoare ar trebui sa aibe fiecare element ... cred ca o mai am pe la ai mei ...
Cate prostii aveam lipite pe pereti ... vederi de la BEST, ca doar aveam o BESTana in camera, tot felu de afise si desene ... Of! Of!
Si acum, am pe perete un tablou de la unchiul meu, primit la cununie (mai am inca unul de la el primit de Craciun, dar acasa la ai mei pentru ca spatiul nu ne prea da voie sa exageram cu decoratul peretilor ... dar crestem noi mari si ne mutam din garsoniera!!!). Poate o sa-i fac o poza sa vi-l arat, e foarte frumos!!!





Si acum, la incheiere (eu iti spun, La revedere! -> mi-am amintit de oracolele din generala ... ) vreau sa urez un calduros
La multi ani!
tuturor femeilor, dar in special mamelor!!!
Ce ciudat, mai nou si eu ma incadrez in categoria femeilor :))
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...