miercuri, 28 ianuarie 2009

Prajituresti cu mine ?



Cand a fost ultima data cand ai facut un tort?
Eu, recunosc, nu am mai facut un tort (nu praji) de mai bine de un an ... de la dragobete incoace :O
Acum realizez si eu ce muuuuult a trecut de atunci ... e drept, am mai ornat torturi si am facut praji, dar un tort cap coada nu ...

De ceva vreme incoace am tot vazut pe BoinBoing ca mai scapa, printre alte articole, si poze cu torturi ciudate (cum ar fi dragonul de mai jos si Hello kitty zombie), astfel mi s-a facut "pofta" de cautat si alte torturi ingenioase pe net :P

Iata ce am gasit:















































Toate mi se par superbe, iar cel "de divort" e hilar de-a dreptu'!!! We're getting a divorce, let's celebrate ;))
Bine ca se aproprie sf. Valentin si voi avea un motiv intemeiat sa-mi fac "o tortura" ;)) dupa un "placut" examen in data de 13 ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...