vineri, 23 ianuarie 2009

Afisul de pe usa :)



Am dat peste aceasta poza pe BoingBoing (culeasa si de ei din alte parti:P) si mi-am amintit de afisul nostru de anul trecut de pe usa ... Era cu dedicatie pentru un BEST-an infumurat si indemna pe toti cei ce ne calcau pragul sa-si lase fitzele la usa (aveau o mica pungutza in care le puteau depozita, pentru a le putea lua la plecare) ... doamne cat am mai ras cu a mea colegutza de camera cand am facut acel afis ;))
Si a rezistat pana a trecut unul si nu s-a putut abtine sa nu-l rupa ... apoi a fost inlocuit cu un afis de la BEST ... nu mai stiu care ii era menirea, mesajul, tin minte doar ca era MARE si VERDE!
Acum, pe usa noastra scrie NU ... mostenire de la cei/cele dinaintea noastra!

Oricum, afisul acesta il intrece cu mult pe al nostru ;)) Oamenii stiu ce vor (mai bine zis pe cine nu vor in casa). Don't you think so?

Uite aici imaginea marita ... pentru a se intelege si textul scris marunt:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...