miercuri, 11 iulie 2012

Promotie Babaria

Buna seara dragii mei,

Ce mai faceti? Cum suportati canicula?
Eu sunt cat de cat o fericita pentru ca mare parte a zilei stau ascunsa in biroul cu aer conditionat, asa ca nu sufar cumplit din cauza caldurii... nu ca nu mi-ar placea caldura...

Ati auzit pana acum de produsele Babaria? Eu am tot citit despre ele pe blogul Ioanei Ginghina si tot de la ea am aflat de promotia curenta de pe site, si anume ca au la seturile de produse de plaja (cel cu SPF 10 si SPF 30) 50% reducere.


Eu mi l-am achizitionat pe cel cu SPF 30 pentru ca sunt foarte curioasa cum sunt produsele si pentru ca am ramas fara ulei de plaja. Mi-am luat unul cu factor de protectie atat de mare (niciodata nu am folosit mai mult de 15) pentru ca incep sa devin si eu constienta de puterea razelor solare, dupa arsitele de anul acesta.

Pentru extra reducere de inca 10% (aplicata la pretul redus) puteti folosi codul Ioanei: PROMOIOG.
Pentru persoanele care nu stau in Bucuresti transportul costa 19 RON si se face prin curier rapid.

O seara placuta!
Va pup,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...