joi, 19 iulie 2012

Comanda Babaria

Joia trecuta mi-am primit comanda de la Babaria cu setul pentru plaja. Totul a decurs bine cu livrarea, coletul a ajuns in urmatoarea zi dupa confirmarea telefonica.


Dar cand am deschis pachetul si m-am uitat din curiozitate pe lista de ingrediente (nu am gasit-o pe net) am avut un soc. Produsele le-am comandat in speranta ca vor fi cat decat naturale dar macar fara parabeni (asta era impresia cu care am ramas dupa ce am citit despre ele pe blogul Ioanei Ginghina). Dar ce sa vezi, parabenii sunt in floare pe lista ingredientelor.

Lotiune de corp cu protectie solara SPF 30


Lotiune de corp Rosa Mosqueta dupa plaja


Pe langa cele 2 lotiuni am mai primit 2 mostre de creme de fata si un cupon cu 10% reducere pentru o viitoare comanda data de mine si 5% pentru o prietena.

Cremele au un miros placut, iar crema cu factor de protectie lasa o pelicula alba la suprafata pielii dar nu este grasa si intra usor in piele.
O sa folosesc produsele, mai cu moderatie ce-i drept, dar acum n-am e ales... oricum pe viitor nu voi mai comanda de la ei si nu pentru ca sunt de proasta calitate, doar ca lista lor de ingrediente nu este pe placul meu.

Va pup,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...