luni, 12 decembrie 2011

NOTD - Miss Sporty & Flormar Graffiti Nails

Ce mai faceti dragilor? Eu ma chinui de cateva zile sa finalizez postul acesta .. nu tine nici netul, nici timpul liber cu mine ...
Am avut un weekend mai plin asa ca azi va arat starea unghiilor mele de joi seara :D



Inca sunt in febra ojei mele crapacioase care nu putea sa lipseasca ... desi cred ca nu va voi mai plictisi cu aceeasi culoare de baza si cracle peste .. trebuie sa mai diversific si eu ...
Dar acum ma scuzati, imi place!

Am folosit Oja Miss Sporty 7 Days nr 370. Mie imi place tare mult culoarea. O aveam de ceva vreme in dulap. Imi place ca este rezistenta (dupa 5 zile s-a ciobit putin asa ca .. jos cu ea) si are o culoare foarte puternica.


Intre-timp i-am luat un top-coat tot de la Miss Sporty. Sunt chiar multumita de aceasta marca de oja.


Acum va las ca mor de somn si hubby sforaie cu sport langa mine.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...