duminică, 19 decembrie 2010

Nuxe Huile Prodigieuse review

Nu au trecut inca doua saptamani de cand am primit acest ulei dar ma simt "in stare" sa spun cateva cuvinte despre uleiul de la Nuxe.

Huile Prodigieuse este un ulei uscat cu o formula unica ce imbina eficienta plantelor prin concentratia unica de 30% uleiuri si vitamina E , pentru a hrani , repara si infrumuseta fata , corpul si parul printrun singur gest.

Primul lucru care m-a incantat la acest ulei a fost mirosul, are un miros foarte placut si usor care aduce a mirosul de mir.
De asemenea imi place foarte mult ca intra foarte repede in piele si nu lasa pielea uleioasa.
Este multifunctional intrucat il poti folosi pe post de demachiant, pe post de ulei de corp, ulei pentru dupa epilat, ulei pentru par, crema de maini ... (lista mai poate continua in functie de necesitatile fiecaruia).
Eu l-am folosit in mod special pe fata si pe corp, desi am incercat sa-l folosesc in loc de crema de maini la lucru, dar sapunul lichid de la noi de la lucru a fost mai puternic si am simtit nevoia de o crema de maini foooarte grasa. Trebuie sa mentionez ca am tenul mixt si mi-a placut foarte mult ca nu aveam fata lucioasa si uleioasa dupa ce ma dadeam cu acest ulei.
Pe corp l-am folosit atat pe pielea uda, cat si pe pielea uscata si spun cu mana pe inima ca a intrat la fel de usor in piele in ambele cazuri.
L-am folosit si dupa o violenta epilare si am fost foarte incantata de efectul calmant al uleiului.
L-am folosit si pe varfurile parului, pe post de remediu pentru varfuri deteriorate si vreau sa spun ca mi-a facut parul mult mai placut decat alte seruri minune.
Per total am fost foarte incantat de acest produs si vreau sa ii multumesc cu aceasta ocazie Mihaelei pentru el.
O singura sugestie as avea cu privire la recipient ... mi-ar fi placut sa aibe o pompita pentru a fi mai usor de folosit ... desi la cat de putin ulei e necesar pentru a aplica pe piele poate ca pompita ar da prea mult ulei ...
Am vazut ca produsul poate fi achizitionat on-line la farmacia stejara si e cam 69 RON o sticluta de 50 ml, putin cam scump dar merita.
Personal il recomand cu caldura oricui isi permite sa-l achizitioneze pentru ca este un produs extraordinar care cred eu ca se potriveste oricarui tip de piele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...