vineri, 3 decembrie 2010

Cadouri, cadouri, cadouri

Vin sarbatorile si cu ele vine perioada cadourilor!!!
Si cum sunt atatea persoane pe lista celor "cuminti" m-am apucat de cumparat daruri.

Primul pe lista de daruri a fost barbatelul meu pentru ca de curand a fost si ziua lui de nastere. Pentru ca a fost cuminte anul acesta sau cel putin il lasam sa creada asta a primit o macheta foarte frumoasa, cu toate accesoriile necesare si un joc (Assassins Creed 2 - PS3 version). Astea doar de ziua lui ... ramane de vazut daca mosu' mai are finante :D.











Urmatorul pe lista este tata care-si serbeaza si zilele de nastere, respectiv nume. Pentru el am luat o carte de PC pentru incepatori pentru ca este boboc la facultate si are nevoie sa invete sa lucreze cu calculatorul. Mai vreau sa-i iau un pulover pentru stiu ca i-ar fi util si s-ar bucura de el.



Urmatoarea e mama. Mama a fost deja cuminte asa ca a primit un fard de la Avon. Si mai primeste un gel de dus de la bourjoi si un fixativ de la L'oreal pentru volum.
























Si cum am fost si eu cuminte tot anul intentionez sa imi cumpar un parfum. De doi ani incoace singurul parfum scump pe care mi-l cumparam era Bright Crystal de la Versace. Insa am primit o mostra de la Comme une Essence de la Yves Rocher care mi se pare ca miroase foarte bine si vreau sa-l incerc si pe acesta (nu de alta dar in sticluta de Bright Crystal mai destul).



Voi ce cadouri le luati celor dragi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...