luni, 3 august 2009

Dulapuri, termopane si rochitze albe ....



Poate va intrebati ce legatura au unele cu alte ... cam niciuna ...
De o luna de zile dorim sa ne mutam insa nu am gasit nimic interesant pe piata asa ca am decis sa ne renovam garsoniera, sa o transformam din camera baiatului in caminul primitor :P
Eu sunt atat de entuziasmata ... abia astept sa ne apucam de treaba!



Intre-timp ...




... am decis sa dam si "o fuga la mall" ... si nu pentru ca e perioada reducerilor (Bia ai fost atat de dragutza;)) ) ci pentru ca logodnicul meu considera ca i-a sunat ceasul de insuratoare ... si eu mi-am reglat ceasul dupa al lui ;)) ... partea proasta e ca nu putem da fuga propriu-zis la mall pentru ca nici unul dintre noi nu are resedinta stabila aici, fapt pentru care vom merge fie la Deva, fie la Hunedoara.
Insa nunta mare, la biserica, va fi doar anul viitor ... sau peste doi ... ne mai gandim ... acum vrem doar hartiutza roz :x
Asa ca nu va speriati daca mai vedeti vreun "post" despre design interior sau pregatiri de nunta ... am voie ...
MA MARIT!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...