duminică, 25 noiembrie 2012

Pink weekend

Hello,

Ce mai faceti? Ce ati mai cumarat in ultima vreme, mai ales cum tocmai a trecut Black Friday si multe magazine au avut promotii.
Eu sincer am fost dezamagita de oferta de pe emag.ro, anul trecut au aavut o oferta mult mai tentanta.
In schimb am fost surprinsa de oferta celor de la miniprix.ro, de unde am si facut cumparaturi, 2 zile la rand ... Nu stiu daca stiti dar pe miniprix vineri a fost oferta cu 60% reducere, sambata cu 70% reducere si azi 80% reducere, doar ca produsele reduse au ramas acelasi si stocul nu s-a refacut.
Eu am apucat sa cumpar haine atat pentru mine cat si pentru cei din familie, ca tot vine mos Nicolae :) acum sunt curioasa in cat timp va ajunge comanda.
O sa va arat poze cand ajunge ;)

O seara placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...