marți, 9 octombrie 2012

Cutia verde din luna septembrie

Hello,

Ai mi-am primit cutiuta de septembrie... dupa o lunga asteptare... nu contine produse despre care sa fi fost chiar atat de curioasa pentru ca parte din ele le-am incercat dar am cumparat-o pentru ca imi placea conceptul.
Era frumoasa ideea ca primesti niste lucruri pe care daca le-ai cumpara separat ai plati mai mult decat platesti cutiuta, dar cum la noi toate lucrurile bune se strica dupa o vreme, se are ca si cutiei i-a venit vremea...


Dupa ce am cautat pe net produsele mi-a iesit valoarea cutiei in jur de 45 de ron ... deci m-a "costat" 4 ron transportul... nu ma asteptam la asta, sincer...

Mai jos aveti lista de produse cu pretul pe care l-am gasit (nu am cautat pt cel mai mic pret):
- fructe goji - 9,80
- nectar portocale, morcovi si lamaie - 4.3
- ulei de migdale dulci - 17
- argila activa alba - 6.5
- plic ceai ~ 1 (desi daca a fost o cutie cu mai mut plicuri iesi muult mai ieftin)
- ciocolata 85% cacao - 2.8
- sapun de alep ~ 4 (cel de 200 g e 11 iar aceasta cred ca are sub 50g)
- mostra crema - 0 (scrie pe ea mostra gratuita)

Dintre toate sincer nu prea imi lipsea nimic, puteam sa traiesc foarte usor fara ele dar ce-i drept am sperat la un alt produs cosmetic surpriza (in locul argilei).

Sunt foarte dezamagita si sincer ma bucur ca nu am ales sa ma abonez la ei.

Voi ati primit tot un borcanel de argila?

Va pup!

2 comentarii:

  1. Eu nu mi-am cumparat dar oricum foarte putine produse.Nici din punctul meu de vedere nu isi merita banii

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cumpar cutii, punct.
    Imi pare rau pentru tine, ai dreptate sa fii dezamagita :(.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...