luni, 30 ianuarie 2012

Rezerve odorizant de camera Auchan

Buna dragilor, De curand am descoperit la Auchan rezerve pentru odorizantul electric de camera. Initial am luat una de proba.
Pretul rezervei este 6 Ron (comparativ cu minim 15-16 Ron cele de air wick sau glade) iar al unui aparat cu reverva este de 16 Ron. Rezerva simpla am gasit doar Lagoon iar cu aparatel cu tot aveau cu aroma de vanilie. Desi pare mult mai mic decat rezerva de la air wick are defapt la fel de mult parfum, e mai inselatoare sticla de la air wick. Imi place tare mult parfumul, desi e albastru si te-ai gandi la ceva foarte fresh, are o aroma putin mai dulceaga, dar nu este gretos. Mi se pare ca este si destul de intens si daca tine si 90 de zile ne-am scos .. desi nu cred ... rezervele pe mine ma tin cam o luna-o luma jumate ...
Singurul dezavantaj este ca daca ai un aparat de la air wick/glade gatul sticlutei este putin mai subtire si nu sta fix in aparat ... dar in aparatelul lui este perfect. Sper sa mai apara si alte arome. Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...