sâmbătă, 24 aprilie 2010

Soap Review

A trecut o saptamana de cand am inceput folosirea sapunurilor Lorelai asa ca imi fac datoria si scriu ce am observat.



Sapunuri folosite: Prinzatorul de Vise si Perfect Gentleman
Mi-au placut foarte mult sapunurile, mai ales ambalajul … le da un aer sofisticat si special … nu ca ordinarele sapunuri. Mi se par perfecte pentru a fi date ca si cadou, iar ideea ca sapunele sa fie date ca marturii mi se pare extraordinara. Sunt viitoare miresica si daca nu as fi avut deja marturiile aranjate sigur mi-as fi ales sapunele :)
Dupa cum am spus mi-a fost mila sa le desfac pentru ca erau asa de …
Mi-a placut si mirosul lor, adevarat ca daca stai cu nasul in ele este un parfum destul de puternic, dar pentru uz sunt perfecte pentru ca lasa un miros discret pe piele.



Le-am folosit cu schimbul pentru a putea da un feedback cat mai precis si am descoperit ca sapun Perfect Gentleman lasa pielea mai uscata decat Prinzatorul de Vise. Cu primul a fost nevoie de crema, mai ales pentru maini pe care le spal destul de des, dar cu al doilea nu am mai simtit ca ma strange pielea.
Le-am folosit si la dus si mi-a placut faptul face foarte muuulta spuma!!! Nu am avut nici un alt sapun care sa faca atat de multa spuma!
Felicitari pentru produsele obtinute, sunt minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...