duminică, 24 ianuarie 2010

Targ de nunti - been there, done that ...



Dupa o sapataman de asteptari pentru targurile de nunti, am ajuns acolo si mi-a pierit tot entuziasmul.
E adevarat ca nu am mai ajuns la EWE, doar la targul de la Palat, insa tot am fost dezamagita. Erau 3 culoare cu expozanti : cofetarii/firme de catering, organizatori de evenimente si case de moda.

Trebuie sa recunosc ca decoratiunile erau de-a dreptul superbe si am vazut si niste torturi frumoase facute de cofetaria Codrina, cred.
Printre altele, cred ca mi-am gasit si "cadoul" pentru nasi si parinti .. trec saptamana viitoare sa vad daca e chiar ceea ce imi doresc.
Insa, la capitolul rochii stateau cam prost .. rochii urate si scumpe .. chiar nu am vazut o rochie care sa-mi ia ochii, sa ma faca sa ma gandesc ca pe aia o vreau ...

Inca un lucru care m-a surprins: nici o bijuterie nu avea stand acolo, nimic. Ma asteptam sincer sa merg si sa "casc gura" la verighete, dar nu a fost asa.
Astfel, fara prea mult timp de drumuri si prin alte locuri, va ramane sa ne luam verighetele de la Sabrini. Au un magazinas plin de modele care mai de care si sunt chiar rezonabile ca pret.

Marturiile sunt ca si aranjate ... mai trebuie sa cumpar 40 m de panglica si cartoanele (home made).
Singura chestie care inca ma supara e modelul invitatiei ... still undecided! ... si ar trebui sa le termin pana la sfarsitul sesiunii ...

In rest, toate bune :) ... asteptand urmatorul targ de nunti de la mall :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...